sobota, 29 maja 2010

Precyzja mojego bloga


Jak zakładałem tego bloga, jeszcze dokładnie nie wiedziałem o czym on będzie. Chciałem pisać o czymkolwiek, co jest związane z budownictwem, bo taka tematyka jest mi najbardziej bliska i mnie interesuje.

Mogę powiedzieć, że udało mi się to zrealizować. Z wytyczonego celu 54 wpisów na 2010 rok jestem obecnie na półmetku i mam dokładnie połowę.

Temat związany z budową domu jest bardzo rozległy i żeby pisać unikalną treść, która będzie się podobała w sieci muszę określić się do wąskiej dziedziny. Ponieważ pisząc ogólnie nie mam szans konkurować z muratorem, czy też innymi dużymi serwisami, które posiadają po kilkaset bardzo dobrych artykułów.

Wybrałem dwa tematy, w jakich mogę się zagłębiać, bo akurat w nich posiadam doświadczenie zawodowe i wiedzę teoretyczną.

Pierwszym jest konstrukcja domu, inaczej mówiąc fundamenty, ściany, stropy i dach, ale od strony projektowania i wytrzymałości.

Drugim interesującym tematem są nowoczesne elewacje. Obecnie mamy wiele systemów elewacyjnych, a nie każdy wie jak to wykorzystać w małych domkach. Możliwości są bardzo duże i można osiągnąć bardzo ciekawe efekty.

Zdecydowałem się na elewacje i tematyka mojego bloga w przyszłości będzie zawężona do:
  • elewacje drewniane
  • elewacje kamienne
  • elewacje szklane
  • elewacje z blachy
Jeszcze postaram się znaleźć inne materiały, z których można wykonać ciekawą fasadę domku jednorodzinnego. 

0 comments:

Prześlij komentarz

Zasady komentowania:
Podpisz się. Konstruktywna krytyka jest w porządku, ale niegrzeczne i niedojrzałe komentarze są kasowane. Komentarze, które mają na celu jedynie reklamowanie jakiejś strony również są kasowane.

Related Posts with Thumbnails