piątek, 14 marca 2014

Blog formalnie zakończył swój żywot

I się stało. Po 4 latach prowadzenia bloga "Projekt Własny Dom" podjąłem decyzję o zakończeniu tej działalności. Było to dla mnie bardzo trudne, zwłaszcza, że przez ostatnie te lata poświęciłem sporo czasu żeby przygotować kolejne tematy.

Większość celów związanych z tym blogiem zostało zrealizowanych. Jednym z nich była chęć nauki pisania. Zaznaczam, że jestem umysłem ścisłym i ledwo co zdałem maturę z języka polskiego (za moich czasów pisało się wypracowanie). Pierwsze wpisy przychodziły mi naprawdę z dużą trudnością, a na napisanie jednego sensowego zdania przeznaczałem kilkadziesiąt minut. Ostatecznie przygotowanie całego artykułu pochłaniało mi kilka godzin. Ale jak widać, jeżeli ma się chęci to z czasem wszystko przychodzi łatwiej.

Na blogu poświeciłem dużo czasu na temat związany z elewacjami budynków. Pewnie dlatego ta tematyka nie podejmowana przez innych bloggerów wypozycjonowała moją stronę bardzo wysoko . W najlepszym okresie na bloga wchodziło 16 tysięcy osób miesięcznie, a odświeżanych stron było aż 32 tysiące. Obecnie te statystyki spadły o około 30%.

Dlaczego kończę?

Wiele osób, które wchodziły tutaj stwierdziły, że nie wiedzą dokładnie o czym dokładnie blog jest i co takiego chcę w nim przekazać. Generalnie jest o budownictwie i jak prześledzisz większość wpisów, to tematy tam poruszane dotyczą różnych dziedzin z tej branży. Wydaje mi się, że lepiej pisać coś z wąskiej dziedziny, bo wtedy ma się konkretny temat i grupę docelową, której on dotyczy.

Również zajmuję się innymi projektami, na które obecnie przeznaczam więcej czasu. Obecnie prowadzę bloga o inwestowaniu w nieruchomości w UK - www.domuk.blogspot.com. Jestem współorganizatorem spotkań inwestorów w Leeds.

Mam też inne plany na bloga związanego z wąską dziedziną budownictwa, którego może już zacznę pisać w tym roku. Będzie on dotyczył tematów związanych z projektowania konstrukcji budowlanych.

Jeżeli na bieżąco śledziłeś moje poczynania, to chciałem Tobie podziękować za wytrwałość i wsparcie. Cały czas jestem dostępny pod emailem projektwd@gmail.com, więc jak masz do mnie jakiekolwiek pytanie to pisz na email lub zadaj je w komentarzu pod wpisem.

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że to już koniec...

    OdpowiedzUsuń
  2. I, ot, tak ło, odszedł w zapomnienie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli szukasz projektu domu to warto zajrzeć na Projekty z Wizją. Oferta tego biura architektonicznego jest bardzo rozbudowana. Myślę, że bez problemu znajdziesz tam projekt domu dla siebie. Ja właśnie szukam domu parterowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda. Wpisy były bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda ze ten blog zakończył swoją działalność. Czasami na ten blog wchodziłem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tak to się zakończyło. To naprawdę jest bardzo źle.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda. fajne miejsce było

    OdpowiedzUsuń

Zasady komentowania:
Podpisz się. Konstruktywna krytyka jest w porządku, ale niegrzeczne i niedojrzałe komentarze są kasowane. Komentarze, które mają na celu jedynie reklamowanie jakiejś strony również są kasowane.

Related Posts with Thumbnails