czwartek, 9 lutego 2012

Podsumowanie roku 2011

Z tym wpisem spóźniłem się już ponad miesiąc i pomimo że już mamy luty myślę, że warto napisać parę słów o poprzednim 2011 roku. Nie był on owocny w nowe wpisy, bo zakładanych 54 powstało jedynie 18, jednak pomimo wcześniejszych założeń uważam, że nie ilość się liczy a jakość.

Niektóre z wyznaczonych rok temu celów udało mi się zrealizować. Głównie były to tematy związane z tworzeniem rysunków. Również pojawiły się wpisy z barierkami, kamieniami, obliczeniami itp. Takie bardzo techniczne. Blog od jakiegoś czasu posiada też stronę na facebooku, na którą dodaję ciekawe wg mnie projekty domów, picassa ze zdjęciami z miejsc, które odwiedziłem i twittera.

W poprzednim roku otrzymywałem bardzo dużo emailii z różnymi pytaniami. Było to bardzo budujące, bo czułem się jak prawdziwy ekspert i bardzo cieszę się, że w jakiś sposób mogłem pomóc innym ludziom. Oczywiście moja pomoc jest zawsze darmowa i nie planuję w żaden sposób to zmienić. Niektóre z pytań były na tyle ciekawe, że w przyszłości będą opublikowane w wersji rozszerzonej na blogu.

Przyszłość

Bardzo cieszę się, że w końcu mam wizje tego bloga i wiem jak będzie przebiegał jego rozwój. Pisałem już o początkach, że zakładając tą stronę chciałem jedynie nauczyć się pisać i dzielić swoją pasją związaną z nowoczesnymi budynkami. Ostatnio też doszły inne plany, w których blog będzie służył do celów marketingowych w przyszłych moich inwestycjach w nieruchomości. Jednak to będzie dopiero za parę lat :).

Ten rok 2012 zapowiada się również na bardzo pracowity. W mniejszym stopniu będę przesiadywał przed komputerem, a większą część swojego wolnego czasu poświęcę na poznawanie nowych ludzi i rozwijanie biznesu sieciowego. Nie znaczy to, że zrezygnuję z umieszczania kolejnych wpisów, będę to robił regularnie i średnio raz w miesiącu pojawi się jeden, tak żeby powstało dwanaście nie wliczając obecnego.

Nie ładnie się chwalić

Na koniec dodam jeszcze coś o statystykach, bo jest to dla mnie bardzo budujące. Wiem, że nie powinienem się na tym skupiać, ale jak widzę rosnące liczby z miesiąca na miesiąc to aż trudno jest mi nie wspomnieć o tym w rocznym podsumowaniu. Blog zyskuje na popularności i widać, że jest zapotrzebowanie na tego typu informacje w sieci.


Tak wyglądają statystyki za ostatni rok. Również rozpatruję umieszczanie płatnych reklam na stronie, ale nie będę specjalnie o to zabiegał, więc jeśli znajdzie się jakaś zainteresowana firma to proszę o kontakt.

Oferta współpracy

Istnieje też możliwość dołączenia do mnie w budowie biznesu sieciowego związanego z promocją karty  cashback, który powstaje obecnie na całym świecie. Program jest globalny, ciekawy i fascynujący, więc dotyczy każdego, a korzyści są tak zachęcające, że dla osób chcących posiadać własny biznes i lubiących pracę z ludźmi będzie idealny.

Na koniec chciałbym każdemu z odwiedzających mojego bloga gorąco podziękować, bo jest to dla mnie bardzo budujące, że ktoś to czyta i korzysta z wiedzy tutaj zawartej. Dla osób, które lubią takie tematy proponuję wpisywać komentarze, a jeżeli masz jakikolwiek problem to napisz do mnie a oczywiście pomogę.

0 comments:

Prześlij komentarz

Zasady komentowania:
Podpisz się. Konstruktywna krytyka jest w porządku, ale niegrzeczne i niedojrzałe komentarze są kasowane. Komentarze, które mają na celu jedynie reklamowanie jakiejś strony również są kasowane.

Related Posts with Thumbnails