środa, 28 kwietnia 2010

Pomysł na szarą elewację


Dziś dostałem na e-maila ppsa ze zdjęciami budynków, w których elewacje zostały pomalowane na wzór obrazów. Pomysł wydaje się bardzo ciekawy, szczególnie jak połączy się talent bezrobotnych artystów-malarzy z tendencyjnymi szarymi blokowiskami. 

Nie wiem dokładnie gdzie znajdują się owe budynki, ale ciekaw jestem jakby zareagowały władze małych miasteczek w Polsce na kreatywny sposób promocji regionu. Wygląda to ładnie, pobudza wyobraźnię, a przede wszystkim jest alternatywą dla szarości PRLu.

Jeszcze zastanawiam się, czy można by to wykorzystać w domach jednorodzinnych. Jeśli chodzi o mnie to raczej bym nie skorzystał z takiej opcji. Jednak o gustach się nie dyskutuje i jestem pewien, że zawsze można znaleźć takie rozwiązanie, które nawet najbardziej wybredną osobę zaspokoi.


























2 komentarze:

  1. tu nie chodzi o rozmowe o gustach a o rozsadku. pstrokate elewacje do duza przesada. moze na Palacu Kultury namalujemy duzego stalina?:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam trochę inne zdanie. Pomysł na takie osiedle może być szansą turystyczną dla regionu i przyciągnąć ludzi. Nie jest to szczyt nowoczesności, ale kreatywne podejście do przestarzałych osiedli. Dlatego podoba mi się ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Zasady komentowania:
Podpisz się. Konstruktywna krytyka jest w porządku, ale niegrzeczne i niedojrzałe komentarze są kasowane. Komentarze, które mają na celu jedynie reklamowanie jakiejś strony również są kasowane.

Related Posts with Thumbnails